فولاداکسین به مصاف ماشین‌سازان اراک می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم هندبال فولاداکسین خوزستان (بهبهان) در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال کشور در اراک به مصاف تیم هپکوی این شهر می‌رود.

خبرگزاری فارس: فولاداکسین به مصاف ماشین‌سازان اراک می‌رود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، تیم هندبال فولاداکسین خوزستان (بهبهان) در دو بازی گذشته خود، دو شکست را کسب کرده و روند رو به افولی داشته است.

باخت با یک امتیاز اختلاف در خانه از مس کرمان و شکست سنگین 29 بر 20 از تیم قدرتمند ذوب‌آهن در اصفهان، چهار امتیاز حساس از این تیم را گرفت و باعث شد مس کرمان با دو امتیاز اختلاف جایگاه چهارمی فولاداکسین را از آن خود کند و این تیم را به رده پنجم فرستاد.

عصر امروز نیز فولاداکسین در اراک به مصاف ماشین‌سازان اراکی، هپکو اراک رفته و برای پایان دادن به نوار شکست‌های خود کار سختی را پیش رو دارد.

بازگشت کمال مرامی، بازیکن مصدوم فولاداکسین که در بازی سخت این تیم مصدوم شده و تا هفته قبل قادر به انجام مسابقه نبود، کادر فنی و هواداران فولاد را شاد کرده و هر چند هنوز توانایی‌های خود را به طور کامل به دست نیاورده‌اند اما در بازی این تیم موثر خواهد بود.

هپکو اراک از 15 دیدار پیشین خود، چهار پیروزی، 10 شکست و یک تساوی کسب کرده و با 9 امتیاز و هم امتیاز با تیم‌های مردمی کازرون و شهرداری زرند کرمان، در جایگاه هشتم لیگ برتر هندبال کشور جای گرفته است.

فولاداکسین خوزستان (بهبهان) نیز از 15 بازی گذشته خود، هفت پیروزی، هفت شکست و یک تساوی به دست آورده و با 15 امتیازی که کسب کرده در میانه جدول و جایگاه پنجم آن قرار گرفته است.

این بازی از ساعت 16 امروز در اراک آغاز شده و باید دید که فولاداکسینی که به نظر می‌آید پس از مطمئن شدن از ماندن در لیگ با تمام توان بازی نکرده است و به رده‌های بالاتر نگاهی ندارد، باز هم تن به شکست دیگری می‌دهد یا این نوار را پاره کرده و بار دیگر هواداران خود را شاد می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 6 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 23745
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 23745
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->